Lintje voor Lammert Lagerweij en Eelco Kingma!

Vandaag zijn voormalig bestuursleden Lammert Lagerweij en Eelco Kingma gebeld door de burgemeester en gefeliciteerd met hun benoeming tot lid van de Orde van Oranje-Nassau.  Lammert is 27 jaar penningmeester geweest en Eelco 17 jaar bestuurslid van de Belangenvereniging. Daarnaast hebben zij nog veel betekend voor het dorp. Zo was Eelco o.a. betrokken bij het opzetten en beheren van het Klompenpad, het kunstgrasveld achter de Ring, de Wekerun en Beweegdorp Wekerom. Lammert was o.a. betrokken bij de oprichting van de buurtbus, chauffeur van de buurtbus en is al dertien jaar vrijwilliger van de rommelmarktcommissie van de Hervormde Kerk te Wekerom.  Ze waren blij verrast met hun onderscheiding. Namens de Belangenvereniging hebben we ze vandaag gefeliciteerd met een bos bloemen. Een extra feestelijke dag was het ook vandaag: Lammert en zijn vrouw zijn vandaag maar liefst 50 jaar getrouwd.

Eelco en Lammert, bedankt voor jullie jarenlange inzet en van harte gefeliciteerd met de onderscheiding!