Het is gelukt! Glasvezel voor Wekerom

Ook in Wekerom zijn er voldoende aanmeldingen binnengekomen om glasvezel aan te leggen! Belangenvereniging Wekerom is erg blij met de komst van toekomstbestendig en snel internet via glasvezel.

Via de mail hebben we u en jullie een aantal keer geïnformeerd over de voordelen van glasvezel. Fijn dat voldoende inwoners van Wekerom ook het belang van glasvezel inzien en zich hebben aangemeld bij één van de providers (aanbieders). Dank daarvoor! Alle inwoners die zich tijdens de glasvezelcampagne hebben aangemeld, worden door Deltafiber persoonlijk geïnformeerd over het goede nieuws.

VERLENGING INSCHRIJVING

Het was (en is) lastig om met de coronamaatregelen iedereen persoonlijk te bereiken. Deltafiber heeft daarom besloten de inschrijftermijn te verlengen tot en met 8 maart 2021. Inwoners die alsnog willen meedoen kunnen zich nog aanmelden zonder extra kosten. Na sluiting van de termijn kost een aansluiting circa 650 euro. Profiteer nu nog van de gratis aansluiting.

VERENIGINGSACTIE

Bij de vereningingsactie zijn twee providers betrokken. Caiway en Delta. Beide betrouwbare aanbieders. Delta kwam in januari 2021 zelfs opnieuw als beste uit de test door de Consumentenbond. De links van de SDS’55 verenigingsactie sturen we nog een keer mee: Link CAIWAY http://aklam.io/rWU26s ; Link DELTA http://aklam.io/cY7Y24.

Voor vragen over de vereningingsactie kunt u contact opnemen met Peter van Atten (secretaris van SDS’55). Telefoon 06 1337 9505.